Despre mine

Jurist, cu experiență profesională conturată în domeniul cercetării accidentelor de circulatie, dar și al documentării tehnice și științifice a întregului set de aspecte ce privesc acest tip de evenimente, am hotărât să mă implic cu mai multă forță în proiectul AVAC.
Astfel, din toamna anului 2016 dețin și funcția de președinte al Asociație Victimelor Accidentelor de Circulație, fiind în măsură să imprim o nouă direcție acestei organizații.
Întreaga mea experiență profesională o dirijez în prezent spre două direcții generale și anume: lupta pentru garantarea drepturilor fundamentale ale victimelor accidentelor de circulație și identificarea soluțiilor optime de creștere a siguranței rutiere.
Întrucât am constatat că, în România, garantarea dreptului la integritate fizică și psihică nu este efectivă, așa cum cere Costituția, m-am decis să încep o cercetare științifică în domeniu, astfel încât să pot pune în lumină, cu suficiente argumente, adevăratele limite ale acestor drepturi fundamentale.
Prin participarea activă, cu prezentare de materiale știintifice, la evenimente din domeniul juridic, psihologic, medico-legal, am încercat să arăt dimensiunea transdisciplinară a traumelor victimelor accidentelor rutiere, astfel încât să existe o mai corectă și completă abordare juridică a modului în care viața acestor persoane a fost afectată de accident.
Legea nr. 32/2021, Campania „Traume Ireparabile”, art. 22 alin. 6 din legea nr. 132/2017, sunt numai câteva din reușitele ultimilor ani, în calitate de președinte AVAC.

Comments

  1. D-le Presedinte am apreciat comentariul d-voastra azi la B1 le-am concretizat eu si as dorii sa va dau rezumatul meu care este . Eu am permis de conducere categ A si B din anul 1978 fost concurent la motocros la motocicleta cu ataj in tineretea mea si in prezent conduc si azi doua autoturisme fara evenimente rutiere negative cauzate din vina mea ,Noi nu avem nevoie sa vina rusii ne omorim noi pe noi in trafic si in spitale, Care este cauza ? Va raspund acum 1 Iresondabilitatea materiala a Politiei rutiere care ia salariu baban si NU raspunde pentru calitatea si profesionismul munci lor ,acetora le este obligatoriu impus sectorizarea drumurilor publice pe nume propriu dupa functia si gradul pe care l-au obtinut ei in prezent eczecuta 70% serviciul in birou si 30% in teren si aicea asteapta invitatie si vremea buna .2 Sunt de acord obtinerea Permisului de conducere la 17 ani dar cu conditia ca un an de zile sa conduca cu insotitor cu vechime 3 De ce NU se da la tv sau in media in procente Cite acidente fac cond auto indiferent de ce categorie ce o au sub 45 de ani si cei peste 45 de ani indeosei grave ? 4 Daca un autoturism in trafic se deterioreaza din cauza drumului pe care circula inclusiv vatamarea cond. auto sa fie suportata de catre Agentia sau Societatea care are in responsabilitate acea portiune de drum rutier nu de ag. de Asigurare atunci nu ar mai fi minciuni de termene si km pe hirtie pentru a de bani din buget pt,partide politice iresponsabile. 5 .La trecerile de pietoni marcate peste drumurile publice cit si altele semaforizate NU li se spune pietonilor direct sau prin instructaje
    ;Ca au dreptul sa traverseaza strada NUMAI dupa ce se asigura stinga- dreapta chiar daca au cul . verde caz frecvent de accidente . 6 Incalcarea Regulamentului Rutier care poate sa se schimbe in fiecare luna se face de Conducatori Auto care au spatele asigurat nu de ceilalti corecti participanti la traficul rutier din Tara noastra care ii mai zice inca ROMANIA. VASile pensionar din Sibiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *